Matí de goalball al Plantada

Avui els alumnes de 3r de la SIEI han assistit a un taller de goalball al gimnàs del Plantada.
El taller ha estat coordinat per les tutores Imma Selga i Miriam Monterrubio. Hem pogut gaudir de l’assitència i col·laboració de l’Alfredo, pare de l’alumna Alèxia Retamero, que ens ha explicat el reglament d’aquest esport i els alumnes han pogut posar-ho en pràctica jugant un partidet.

Aquest taller no és un fet aïllat i és que els nostres alumnes s’estan entrenant per un partit de competició a les instal·lacions de l’ONCE de Barcelona que es jugarà el 16 de febrer i que us farem recordatori per si voleu assistir com a públic.

De moment us enviem un tastet ….

Miriam Monterrubio

;