L’alumnat de Francès de 3 d’ESO torna de La Ciotat

Aquest dimarts dia 7 vam tornar a Mollet després de viure una setmana a casa de les famílies dels alumnes del Collège Virebelle de La Ciotat.

Durant aquesta setmana hem pogut visitar molts dels indrets que ens oferia la regió. Entre d’altres, hem visitat Aix-en-Provence, la Fondation Vasarély, Marsella, La Ciotat… Però el més important han sigut els llaços que s’han forjat amb els seus companys francesos.

Esperem que al maig, quan vindran ells a visitar-nos, tot surti igual de bé. Aquí us deixem algunes fotografies.