Iniciem el projecte Internet Segura: De tu a tu

El passat dilluns, 19 de Febrer, els alumnes de 3r ESO mediadors van iniciar el projecte Internet Segura: De tu a tu. Per fer la primera sessió, van visitar les instal·lacions de la Comissaria de Mossos d´Esquadra de Mollet. Allà vam conèixer de prop la feina diària que realitzen els Mossos d´Esquadra de la nostra ciutat i van començar la formació sobre els riscos d´un mal ús de les xarxes. Aquesta projecte formarà els nostres alumnes de 3r d´ESO en l’àmbit de les xarxes socials perquè siguin d´ajuda com experts a la resta de companys del centre.

Ismael Ramos