Gimcana cultural Sant Jordi 2017

Els alumnes de 3r d’ESO durant la Diada de Sant Jordi van realitzar una gimcana cultural pels carrers comercials de Mollet propers a l’institut. Cada grup d’alumnes havia de trobar diversos cartells repartits pels comerços col·laboradors.

La col·lecció de cartells “A l’abril cada paraula val per mil”, ha estat creada pel Centre de Normalització Lingüística d’Osona. És una col·lecció de diversos cartells amb una rosa cadascun i una paraula, on s’explica l’etimologia d’un mot relacionat amb el sector comercial o lloc on es troba.

Les entitats col·laboradores han estat:

Les botigues

de VÍNZIA EIX COMERCIAL

COLORINES                        C/ GAIETA VINZIA Nº 11 (van obsequiar samarretes)

KIDS STORE                       C/ GAIETA  VINZIA Nº 45 (van obsequiar samarretes)

BIJUTERIA CRIT                  C/ GAIETA VINZIA Nº 54 (Braçalests de noi i noia)

PELUQUERIA TENTTRE      C/ GAIETA VINZIA Nº 60 (Tall de cabell)

EL TAMIS                            C/ GAIETA VINZIA 62 (Berenars)

PA I CAFE DE L´AVIA           C/ GAIETA VINZIA Nº 68 (Pastissos de Sant Jordi)