Exposició dels alumnes de 3r d’ESO pel 25N

Els alumnes de l’optativa “Dinamització” de 3r d’ ESO s’han centrat en el tema de la violència verbal, creant uns cartells de gran format que denuncien aquest tipus de maltractament. La violència verbal també és violència. Pot arribar a generar dolor emocional i psicològic que moltes vegades resulta imperceptible a simple vista. Algunes de les conseqüències d’aquest tipus de violència són la baixa autoestima i una falsa percepció de si mateixa, fets que fins i tot poden afectar la salut mental greument.

Part de la inconsciència de la població en relació amb aquest tema es veu reflectida en l’ús d’algunes frases fetes que impliquen la dona. Els cartells que s’han realitzat mostren imatges de dones que rebutgen aquest tipus de missatges verbals i proposen al públic que escrigui i expliqui alguna experiència viscuda.