Ens visiten els alumnes d’intercanvi de La Ciotat

Aquesta setmana hem tingut la visita dels alumnes del Collège Virebelle de La Ciotat (França), emmarcada dintre de l’intercanvi de 3r d’ESO del Projecte Columbus en Francès.

Els alumnes francesos visitaven Barcelona durant el dia i per les tardes compartien moments amb els nostres alumnes i les seves famílies. A més, el divendres vam poder gaudir tots junts d’una jornada de jocs i convivència a les muntanyes de Montserrat.

Dilluns va ser l’última nit, on tots, alumnes, famílies i professors, vam poder gaudir d’una vetllada molt divertida. L’endemà, morts de són i del cansament acumulat durant la setmana, però també ben feliços d’haver-ho viscut, els nostres alumnes acomiadaven els seus companys francesos fins d’aquí a 3 setmanes, que serà quan nosaltres marxarem cap a França.

Aquí us deixem un lipdub que vam fer l’última nit: https://youtu.be/yPtHJsgVk8Y

Esperem que el gaudiu tant com ho vam fer nosaltres!