ELS ALUMNES DEL S.COMUNITARI DEL PLANTADA COL·LABOREN AMB EL CREA PEL 25N

Els alumnes del Servei Comunitari del Plantada han col·laborat amb les dones artistes de l’associació CREA de Mollet en la creació d’un mural reivindicatiu pel 25 de novembre, dia contra la violència masclista.

Els alumnes de 3r d’ESO Nadia Pizarro Moreno i Rubén Parejo Escabia han estat ajudant  a les membres de CREA durant uns dies dins del Servei Comunitari en la preparació de la commemoració del 25N.Com cada any les quatre membres d’aquesta associació de dones pintores de Mollet del Vallès preparen una manifestació artística reivindicativa. Enguany ha estat un mural de lletres de color blanc i vermell amb una paraula d’esperança.  Segons ens deia la presidenta de l’associació, Carmen Pérez Rodríguez, entre les frases blanques de sensibilització i conscienciació, l’espectador ha de saber ajuntar la paraula clau: DENUNCIA.