Els alumnes de Marsella han estat a Mollet – Intercanvi 3r d’ESO

El passat 20 de febrer van marxar els alumnes del Collège Roy d’Espagne (Marsella) que ens van acompanyar durant una setmana. Aquí van conviure amb els nostres alumnes de 3r d’ESO que participen en el Columbus Français. Entre tots vam crear un clima de convivència, diversió i aprenentatge que va ser molt positiu, i les famílies van quedar encantades. Perquè els intercanvis són això, una gran experiència per als nens i nenes que hi participen, però també per a les seves famílies.

En pocs dies ens toca a nosaltres marxar cap a Marsella per a viure la segona part de l’aventura!

Carles López