Els alumnes de 3r d’ESO visiten la Fàbrica del Sol

Per tal de treballar les energies renovables dins el Projecte Riscos a 3r ESO els alumnes van anar a Barcelona per visitar la Fàbrica del Sol. Aquest edifici es situa al barri de la Barceloneta i mostra l’evolució de la generació d’energia en els últims 150 anys. Avui dia és un centre d’educació ambiental.

L’objectiu de la visita és descobrir quines són les solucions ambientals incorporades a La Fàbrica del Sol, un edifici que ha estat testimoni de la transició cap a la sobirania energètica: del pas de les energies fòssils a les renovables. Incorpora diferents solucions sostenibles per millorar l’eficiència energètica com són la generació d’energies renovables, l’estalvi d’aigua, la conservació de la biodiversitat i una mobilitat més sostenible, entre d’altres.