COMENCEM ACTIVITAT DEL DRAG EN EL S. COMUNITARI

El dissabte 13 de novembre un grup de 10 alumnes de 3r d’ESO van començar l’activitat del DRAG pel Servei Comunitari del Plantada, seguint totes les mesures anti-covid.

Durant aproximadament 3 hores, la Raquel Jiménez, professora de Ciències Naturals i membre del DRAG ( Defensa de Rèptils i Amfibis de Gallecs), va intentar compartir amb aquest grup d’alumnes una mirada verda i crítica dels espais verds de Gallecs i de Mollet. Amb unes propostes molt divulgatives i fàcils se’ls va ficar a la butxaca i tornen a repetir molt aviat.

Tenen una missió a fer pel medi ambient!!!