Xerrada sobre relacions tòxiques entre adolescents

Dilluns 5 de novembre els alumnes de 2n d’ESO es van desplaçar al Mercat Vell de Mollet per tal d’assistir a la xerrada “Relacions tòxiques entre adolescents: aprèn a vacunar-te”

L’objectiu de la xerrada era posar a l’abast de l’alumnat eines i recursos personals que els permetin establir relacions afectives positives i sanes, i a l’hora fer-los reflexionar davant d’actituds i conductes potencialment nocives per al seu creixement i desenvolupament personal.

La sessió va ser impartida per Sònia Cervantes, llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona (UB).  És coneguda per la seva col·laboració durat cinc temporades al programa “HERMANO MAYOR” i dues temporades a “EL CAMPAMENTO”.