L’alumnat de 2n d’ESO ha fruït amb Cròniques de la veritat oculta

Avui, dimarts 28 de gener, l’alumnat de 2n d’ESO s’ha desplaçat al Centre Cultural de Granollers per anar a veure una adaptació teatral del recull de contes de Pere Calders, Cròniques de la veritat oculta.

Els tres actors i l’actiu de Transeduca els han fet riure i gaudir d’allò més amb la seva versió i representació d’una desena de contes de l’obra més emblemàtica i coneguda de P. Calders. Després de la funció, han tingut l’oportunitat de parlar amb ells i fer-los un munt de preguntes interessants. Tots els alumnes que hi han assistit n’han sortit molt satisfets i amb ganes de repetir l’experiència.