La salut mental i l’Olimpíada de Geologia de Catalunya a Ràdio Mollet

Aquest dimecres dia 10 s’ha emès el programa Posa’t les piles de Ràdio Mollet amb la participació d’onze alumnes de 2n d’ESO de l’optativa Parlem, dos alumnes de 2n de batxillerat, els guanyadors de l’Olimpíada de Geologia a la seu de l’UAB i l’Araceli Barrosso, professora de la matèria de geologia i ciències ambientals.

Els alumnes de Parlem s’han atrevit amb un tema, la salut mental, que tal com han dit ells mateixos a la ràdio “ens afecta a tots”. Han parlat de la diferència entre salut mental i trastorn mental i de pel·lícules i sèries que tracten el tema. També han traslladat a l’audiència el resultat d’una entrevista a les orientadores del centre i d’una enquesta als alumnes de 1r i 2n d’ESO.

Tot seguit, el Gerard Plaza i l’Adriel Roblas de 2n d’ESO han entrevistat en directe a l’Àlex Castillejo i la Maria Molist, alumnes de 2n de batxillerat, i a l’Araceli Barrosso. Pocs dies abans de marxar a Zamora per participar en la fase nacional de l’Olimpíada de Geologia, l’Àlex, la Maria i l’Araceli han explicat la seva experiència a l’UAB. Ens han detallat com es van preparar i com van ser les proves i, naturalment, ens han fet saber què van sentir quan van assabentar-se que havien guanyat.

Si voleu escoltar el programa, cliqueu aquí.