Us presentem “Un cop de mà”

“Un cop de mà” és un mural on estan dibuixades les mans de cadascun de nosaltres. Cada mà pertany a un de nosaltres, porta el nom al mig, i als dits de cada mà hi ha un seguit d’adjectius que descriuen les qualitats d’aquella persona.

Fer fer-ho cada alumne va calcar la seva mà en una cartolina d’algun color, la va retallar i va escriure el seu nom dins. Les mans es van repartir entre els alumnes de manera que a ningú li toqués la seva, i s’havia de posar adjectius que ens agradessin d’aquella persona. Hi ha una qualitat positiva a cada dit, és a dir, 5 en total.

Un cop de mà

Ingrid Artés, ALejandro Ledesma i Jordi Sbert