Una representació d’alumnes de 2n A participen en una jornada de GOALBALL

El passat 17 de febrer es va jugar a les instal·lacions de l’ONCE de Barcelona un campionat de Goalball, un esport para-olímpic  que hem pogut conèixer gràcies a l’Alèxia, una alumna del nostre centre que forma part de l’equip de l’ONCE.
La jornada va ser tot un èxit, van assistir, a part dels membres de l’equip, els seus familiars que van animar a l’equip en tot moment.
Amb la participació en aquest esport els nostres alumnes s’han pogut apropar i conèixer les vivències dels esportistes amb barreres visuals.
Volem agrair a l’ONCE , al  departament d’Educació Física , a les professores de l’USEE del nostre institut i sobre tot a les famílies  la feina feta per a que aquesta jornada hagi estat un èxit.
Felicitats a tots!

Imma Sáez