Esmorzar saludable a Gallecs

Els i les alumnes de 2n d’ESO van anar a Gallecs el passat 28 d’octubre amb ganes de compartir un esmorzar saludable amb la resta de companys. La sortida va ser la posada en pràctica d’un treball de tutoria sobre alimentació saludable i, també, una jornada de jocs, sol i harmonia. Els diferents grups van presentar l’esmorzar que havien preparat al jurat i, tot seguit, es va poder gaudir de les més diverses viandes i combinacions de fruita, cereals, sucs, pans i pastissos. La presentació dels aliments també va ser un dels elements valorats pel jurat, així com l’originalitat, l’esforç o la sostenibilitat dels plats. El lliurament de premis, que constava de sis diferents categories es va fer en anglès amb traducció simultània a la llengua francesa i els premiats i premiades (més d’una trentena d’alumnes) van poder gaudir el passat divendres 4 de novembre d’un esmorzar saludable a l’institut. Agraïm la participació, l’esforç i l’alegria d’alumnat i professorat i esperem poder repetir l’any vinent. Salut!