Els alumnes de 2n d´ESO reben assessorament sobre l’ús de les xarxes socials

Durant aquests dies l’alumnat de 2n ESO va rebre un taller sobre l´ús de les xarxes socials més populars, com Instagram o WhatsApp. L´activitat va ser dinamitzada pels mediadors de 4t ESO del nostre institut.

Es van explicar els riscos i els delictes que es poden cometre amb l’útilització d´aquestes xarxes i que fer en cas de que siguin víctimes A més es van presentar les restriccions i edats d’accés a diferents xarxes socials, així com, la responsabilitat que tenen els alumnes sobre els seus actes segons l’actual llei orgànica de protecció de dades.

Finalment van poder experimentar els rols més freqüents que es donen en una conversa de WhatsApp mitjançant una conversa en temps real entre els companys de classe.

Aquesta activitat formativa esta inclosa dintre dels projectes Internet Segura i #aquiproubullying  que realitzem, impulsats pels Mossos d´Esquadra I el departament d’educació, respectivament.

Ismael Ramos