Dues alumnes de l’INS Vicenç Plantada participen al 22è Concurs Protagonista Jove

El dimecres 6 de juny dues alumnes del nostre centre, la Carla Cabras i la Mireia Manuel de 2n i 3r d’ESO respectivament, van rebre un diploma acreditatiu per haver participat al concurs Protagonista jove.

Aquest concurs consisteix en llegir els quatre llibres escollits per un comitè d’experts per la categoria que correspongui a l’alumne, fer-ne una crítica oral i votar el predilecte.

El dia del lliurament dels premis a les editores dels dos llibres guanyadors – el corresponent a la categoria de 13 a 14 anys i a la de 15 a 16 – també es reparteix un diploma acreditatiu a tots i cadascun dels participants de centres d’arreu de Catalunya que hi han participat i es presenten els llibres seleccionats per a l’edició següent, el curs 2018-2019.

El més entranyable de l’acte – que se celebra a la Biblioteca Jaume Fuster de Barcelona – és l’ambient de complicitat, companyonia i bon rotllo que s’estableix entre tots els assistents; concurrents que comparteixen l’afició per la lectura.

Montserrat Miracle