C’est la Chandeleur… on fait des crêpes!

Aquesta setmana ha sigut la Candelera, jornada molt esperada per petits i grans a França perquè és oficialment el dia en què tothom es menja una crep… com a mínim!
A l’institut ho hem celebrat amb els alumnes de Francès 1a llengua de 2n d’ESO. Entre tots hem portat els ingredients per fer la massa i després n’hem fet de dolços i de salats. Evidentment, els alumnes francesos d’intercanvi de 1r de Batxillerat han vingut a ajudar-nos i així els més petits han pogut fer les seves primeres interaccions amb gent francesa. Tot un èxit!