Celebrem Sant Jordi. Els alumnes de 2n d’ESO sortiran al carrer a recitar poemes

El proper dia 24 d’abril celebrarem Sant Jordi a l’institut. D’entre d’altres activitats els alumnes de 2n d’ESO a partir de les 9 del matí i durant aproximadament una hora i mitja faran un circuit pels carrers de Mollet amb un total de 5 paredes on recitaran poemes de cinc poetes catalans.

Al carrer Joan Maragall, recitaran poemes del poeta que dona nom al carrer, a la plaça Major, davant del monument al Miquel Martí i Pol, recitaran els seus poemes. Als carrers Jacint Verdaguer i Àngel Guimarà recitaran els poemes d’aquests poetes, i per últim davant de l’escola Joan Salvat Papasseit recitaran els seus poemes.

Segur que ho faran molt bé, des d’aquí us animem a apropar-vos als llocs assenyalats al plànol que teniu a continuació i compartir amb ells aquesta activitat tan especial.

El plànol mostra l’indret on diferents alumnes llegiran els poemes escollits:

planolweb