Veiem els instruments de l’orquestra en realitat virtual

Just abans de les vacances de Nadal, l’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat una sortida al CaixaFòrum per fer la visita de Symphony. Com podeu veure a les fotos, tots els alumnes han estat molt emocionats per poder fer servir la tecnologia de realitat virtual per veure el que hem après a l’aula de música. Hem pogut asseure’ns al mig d’una orquestra simfònica dirigida per Gustavo Dudamel, així com viatjar per l’interior d’un violoncel o un trombó de vares.

A més a més, aprofitant la situació del CaixaFòrum, ens hem apropat al Pavelló Mies van der Rohe, l’hem visitat i hem dibuixat alguns dels seus detalls.