The Fonix. Si t’agrada el nostre vídeo vota’ns!

El Vicenç Plantada està participant en el Fonix. Que és el Fonix?

THE FONIX, és un concurs interescolar d’anglès dissenyat per afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa dels alumnes de primària, secundària i batxillerat i dels alumnes dels centres d’educació d’adults.

Els concursants han presentat un videoprojecte en llengua anglesa on  ens expliquen un problema marcat per la UNESCO 2030 (Healthy lifestyle entre 5è de Primària i 2n ESO i Healthy planet de 3r ESO a 2n batx.)

L’Institut Vicenç Plantada participem en la categoria de 1r i 2n d’ESO. A continuació podeu veure  el vídeo que han fet les nostres alumnes Martina Vicente y Núria Puyuelos, que són la canya. No deixeu de donar-li a m’agrada per tal d’estar entre els millors projectes. Teniu fins el 4 de maig.

Moltes gràcies!

Flor Granado