Reconeixement dels Mossos d´Esquadra per la feina ben feta

El passat divendres 8 de Juny els alumnes mediadors de 3r d´ESO van rebre el reconeixement per part dels Mossos d´Esquadra per la seva participació al projecte Internet Segura en un acte de cloenda on participaven els centres del Vallès Oriental i Maresme.

Durant aquest curs els alumnes de mediació han fet tallers formatius sobre “El Ciberbullyng i el perill de les xarxes socials” a tots els alumnes de 1r d´ESO del nostre centre.  Els mateixos alumnes de 3r han informat, donat consells, assessorat i resolt dubtes als alumnes de 1r d´ESO sobre l´ús de les xarxes socials. Els principals aspectes tractats han sigut: Què puc penjar a les xarxes?, quins nivells de privacitat hi ha?, quines accions poden ser considerades delictes?, què fer si detecto Ciberbullying a mi o a un company?, com puc ajudar?, qui em pot ajudar?, quins perills hi ha a FacebookInstagram o Whatsapp?”.

Ismael Ramos