Participem a les proves Cangur 2024

El passat dijous 21 de març gran part dels nostres alumnes de tota l’ESO van participar en la 29a edició de la prova Cangur organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques que aquest any ha superat les 120000 inscripcions a Catalunya.

L’objectiu d’aquestes proves, que se celebren a Catalunya des de 1996, és que els alumnes passin una bona estona resolent els 30 reptes proposats fent ús de la lògica i l’enginy i treballant les matemàtiques d’una manera una mica diferent.

Felicitem a tots els participants i els animem a continuar gaudint de les matemàtiques!