Instal·lació de llibres per Sant Jordi

Alumnes de l’institut, amb motiu de la celebració de la diada de Sant Jordi i la festa del llibre, han realitzat una instal·lació feta amb llibres manufacturats. Aquestes creacions son la tria de les lectures preferides de cada alumne, oferint diferents propostes literàries, de les quals han recreat les seves cobertes. Tots els llibres han estat construïts de principi a fi per cada un dels participants de manera manual. Per fer-ho, han creat el llibre tridimensional i l’han folrat amb la coberta que han dibuixat i pintat prèviament.

Cal destacar que els alumnes de 1r d’ESO D han realitzat una instal·lació d’un espai expositiu que simula una llibreria omplerta amb les lectures preferides de tots i totes gràcies a la tasca de Raquel Gallego, professora en pràctiques i la implicació de totes i tots.