És època de bolets a 1rA!

No estem tocats del bolet, però aquests dies el tema ha anat de bolets…. I es que aprofitant la setmana de la ciència hem treballat els bolets.

Els nois i noies de 1r A han estudiat els bolets al laboratori i els han pogut observar amb la lupa binocular. I quan ja en sabien una mica més de bolets i fongs, hem visitat la 4a Exposició de bolets de l’institut on hi ha bolets de tots tipus, i bolets que han portat el mateix alumnat i professorat.

Una exposició decorada amb dibuixos de bolets fets pels propis alumnes! Quina preciositat! En podeu veure alguns a continuació.