Els de PARLEM.CAT de primer d’ESO expliquem contes als petits

El dia 15 de gener vam anar a l’escola Can Besora a explicar contes  a la classe de 2n A. Diferents contes inventats per nosaltres a l’optativa de PARLEM.CAT. Quatre contes, de quatre grups:

-En Wilder i els seus amics

-El terrible dia d’en Peter Pan

-L’amistat

-La Clàudia i el gos

Els nens ens van escoltar amb molta atenció i després ens van fer preguntes. Ens van dir que els havien agradat molt perquè eren molt fàcils d’entendre. I també perquè ho havíem fet molt bé.

Al principi, quan vam arribar, estàvem molt nerviosos. Però després, en veure el somriure dels nens, ens vam relaxar i vam poder mostrar el treball i l’esforç de tants dies. Ens va agradar tant, que no ens importaria tornar-hi!