Els alumnes de 1r d’ESO visiten el Museu Joan Abelló

Els alumnes de 1r d´ESO de l’institut V. Plantada han visitat el Museu Abelló. Aquesta sortida ha estat organitzada pel Departament d’Expressió Artística.

Durant la visita al museu, molts dels alumnes han descobert a l’artista molletà, Joan Abelló, i una mostra de la seva obra, també han conegut diferents obres d´altres artistes molt reconeguts, ja que Abelló era un gran col·leccionista d´art, amb el valor afegit de poder provar diferents materials de dibuix després d´escoltar les explicacions de les diferents obres.

Finalment, tots els alumnes han realitzat propostes de modelat molt interessant abans de tornar cap a l´Institut.

Ha estat una molt bona experiència!

Fins la propera!