Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

El passat dia 11 de febrer, coincidint amb el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, vam tenir l’oportunitat de conèixer a la Núria Agell Jané, doctora en Matemàtiques i investigadora en l’àrea de la intel·ligència artificial, dins del projecte #100tifiques*.

La Núria va realitzar una xerrada a les alumnes i als alumnes de 1r d’ESO, en dos torns, amb el títol “La recerca en Intel·ligència Artificial: Reptes per a tothom”. Va estar una xerrada molt interessant que va encantar a tot l’alumnat present. Les alumnes i els alumnes van estar molt atents i van realitzar moltes preguntes a la Núria.

Agraïm a la Núria, ja que va arribar a tot l’alumnat amb la seva passió per les matemàtiques i la investigació. I felicitem a l’alumnat de 1r d’ESO pel seu bon comportament i la seva participació activa.

*“100tífiques” és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute for Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.