Coneixem l’Univers en 3D amb l’astrònom Joan Pujol

L’alumnat de 1r d’ESO aprèn més coses sobre els  planetes i  novetats de l’Univers de la mà de l’astrònom Joan Pujol. Aquest científic, que treballa al Parc Astronòmic del Montsec, ens ha explicat moltes curiositats i nous descobriments sobre l’Univers. La conferència ha estat  acompanyada d’espectaculars fotos en 3D que han causat sensació entre els alumnes. Els nostres estudiants han pogut relacionar els continguts  treballats a classe amb l’aplicació pràctica d’aquests coneixements i competències a la societat. Ha estat un luxe poder comptar de nou amb aquest professional, i que hagi transmès la seva passió per l’astronomia. A més a més, ha animat els nois i noies a ser grans científics, astrònoms i fins i tot astronautes.

Anna Girbau i Carme Parra