Aprenem a protegir la nostra imatge a les xarxes socials

Durant aquests dies els alumnes de 1r d´ESO han participat en el taller “Privacitat a les xarxes socials ”. Aquestes sessions van ser impartides per l’alumnat mediador de 3r d´ESO.

L´alumnat de 1r d´ESO va rebre les recomanacions, per part dels companys més experiments de 3r d´ESO, sobre el que poden penjar a Internet i com fer-ho. Com crear un perfil privat, opcions de seguretat a les xarxes socials, prevencions sobre Sexting (distribució d’imatges compromeses), phising (suplantació del perfil d´internet), ciberbullyng (mitjançant videos, memes i stickers ) van ser els principals temes sobre els que van debatre.

Aquesta activitat formativa esta inclosa dintre dels projectes Internet Segura i #aquiproubullying  que realitzem, impulsats pels Mossos d´Esquadra I el departament d’educació, respectivament.