Aprenem a definir el bullying a 1r d´ESO. Projecte #aquiproubullying

Durant el mes de Novembre els alumnes de 1r d´ESO han participat en tallers de prevenció i detecció d´assetjament escolar. Aquesta formació ha sigut impartida pels mediadors de 4t ESO que han ensenyat a detectar els diferents tipus de bullying i han compartit experiències freqüents que poden passar en el dia a dia de la vida a l´institut.

Els alumnes han après a detectar els diferents rols (víctima, agressor i espectador), com han d´actuar en aquestes situacions i han proposat mesures i consells per evitar comportaments de bullying.

Aquesta formació pertany al projecte de centre #aquiproubullyng impulsat pel departament d´educació.

Ismael Ramos. Coordinador de Convivència i Mediació