1r d’ESO A i C al Figaró

El dilluns 19 els alumnes de 1r d’ESO A i C han fet una sortida de camp al Figaró.

Aquesta sortida és una activitat inclosa dins la matèria de ciències Naturals que  permet estudiar un ecosistema aquàtic, com és la riera de Vallcàrquera.

Els alumnes han analitzat diversos paràmetres per determinar la qualitat de l’aigua i han fet una cerca d’animals invertebrats a dins l’aigua, un dels millors moments de la sortida.

Hem passat una bona jornada en grup, a la natura, aprenent i fresquets sota el bosc de ribera.