Entrega notes finals ESO

Benvolgudes famílies,
Ens sap molt greu comunicar-vos que a hores d’ara no podem lliurar-vos els butlletins de notes de l’avaluació final de curs.
El Departament d’Educació ha implementat un nou sistema informàtic que en aquest moment no acaba de funcionar.
Els alumnes que tenen matèries pendents de recuperar (de 1r a 3r d’ESO), han estat informats avui del dia i hora en que s’han d’examinar durant la propera setmana.
Tots els professionals del centre (professorat i administració) han treballat de valent per poder complir els terminis previstos. Les juntes d’avaluació s’han dut a terme i es disposa de les qualificacions de tots els alumnes.
Confiem poder lliurar-vos les notes el dia 28 de juny, a les 9h.
Sentim les molèsties que us puguem ocasionar.
Salutacions cordials