Concurs de Fotografia Matemàtica 2024

Un any més hem celebrat el Concurs de Fotografia Matemàtica.

Els guanyadors del concurs han estat: Lola Plaza de 1r d’ESO amb la fotografia “Meravellosos efectes dels nombres negatius”, Elsa González de 2n d’ESO amb “Octaedre estalviador”, Dana Rodríguez de 3r d’ESO amb “Mosaic de triangles”, Nerea Toro de 4t d’ESO amb “Quadrat elevat al quadrat”, Jan Molina de 1r de Batxillerat amb la fotografia “Fractal vegetal” i Sol Castillo de 2n de Batxillerat amb “Matriu identitat d’ordre 8×8”.

Les fotografies “Meravellosos efectes dels nombres negatius”, “Quadrat elevat al quadrat” i “Matriu identitat d’ordre 8×8” han estat seleccionades per participar en el 25è Concurs de Fotografia Matemàtica de l’ABEAM.

Felicitem a tots els participants i molt especialment als guanyadors, i els animem a tornar a participar en les properes edicions.