Celebrem la Setmana de les Matemàtiques

El dia 12 de maig ha estat declarat per la Societat Catalana de Matemàtiques Dia Escolar de les Matemàtiques. Per aquest motiu aquest curs s’ha decidit celebrar a l’institut la setmana de les matemàtiques del 8 al 12 de maig.
Durant aquesta setmana els diferents nivells de l’ESO van fer activitats especials on els alumnes van treballar les matemàtiques d’una manera diferent.

Així:

• Els alumnes de 1r d’ESO han començat a construir un bric gegant d’un metre cúbic utilitzant brics de llet. L’activitat encara no s’ha acabat perquè han d’aconseguir 1000 brics. De moment porten més de 300.
  • Els alumnes de 2n d’ESO van sortir a fer una ruta matemàtica per Can Borrell i van descobrir que les matemàtiques estan en el seu entorn més proper.
  • Els alumnes de 3r d’ESO van sortir a fer una ruta matemàtica per Mollet i també van descobrir com les matemàtiques formen part del seu entorn.
  • Els alumnes de 4t d’ESO van construir un rellotge per a cada classe amb radians.

Finalment, per acabar la setmana, el dia 12, coincidint amb el Dia Escolar de les Matemàtiques tots els alumnes de l’ESO a l’hora del pati van estar buscant la seva parella matemàtica.

La valoració de la setmana ha estat positiva, i esperem que es pugui continuar celebrant els propers cursos.