Celebrem el dia Mundial del Medi Ambient

Avui, 5 de juny, és el dia Mundial del Medi Ambient, i al Plantada ho hem volgut celebrar amb una petita festa. El dilluns, vam sortir tots al pati a celebrar-ho. Un grup musical, format per professors i alumnes, han composat una cançó per animar-nos a tot a reciclar, i ens la van cantar per primer cop en directe. N’han fet, fins i tot, un videoclip, que ben aviat el compartirem amb vosaltres.

A més, la comissió de Sostenibilitat i Medi Ambient i alumnes de l’optativa amb el mateix nom van llegir un manifest.

Com a notícia, durant la festa, s’ha comunicat que a partir del proper curs, disposarem al centre de contenidors de reciclatge per tal de fer una recollida selectiva de la brossa que es genera al centre. A més, la coordinadora de Sostenibilitat i Medi Ambient va fer públic que aquest curs s’havia recollit més de 12 quilos de piles per enviar al Concurs Apilo XII. Enguany és el segon any que hi participem.