Arriben alumnes d’intercanvi a l’institut V. Plantada

Avui han arribat al centre 3 alumnes que estaran al Vicenç Plantada durant tot el primer trimestre. Els alumnes Anabelle Jean i Olivier Labbe han vingut des del Quebec dins del programa d’intercanvi en el qual participa el nostre centre des dels seus orígens. Al segon trimestre 2 alumnes nostres hi aniran a estudiar al Quebec i viuran amb les famílies de l’Anabelle i l’Olivier.
La tercera alumna és Mathilde Bréchrad i ve de França. Estudiarà en el nostre centre dins d’un intercanvi de l’organització de voluntariat American Field Service.

Desitgem a tots tres una feliç i profitosa estada amb nosaltres.

Alumnes intercanvi