Simulacre de les PAU 2021

Durant els dies 29 de gener i 1 i 2 de febrer els alumnes de 2n de batxillerat han realitzat el simulacre de les PAU 2021. Durant aquests tres dies s’ha recreat al màxim, dintre de les limitacions lògiques, la situació que hauran de viure els propers dies 8, 9, 10 i 11 de juny de 2021, quan facin les proves de les PAU. Cada dia han realitzat tres exàmens de diferents matèries d’una hora i mitja respectivament, separats per descansos de mitja hora. Els exàmens han tingut l’estructura i el mateix tipus d’exercicis que els que faran en les PAU i el protocol seguit ha estat idèntic al real.

A més a més, l’alumnat que fa Batxibac també ha realitzat, els dies 8 i 9 de febrer, els exàmens que simulen la prova externa que els permetrà obtenir, juntament amb l’espanyol, el batxillerat francès.

Després d’aquests dies de nervis esperem que el nostre alumnat reculli uns resultats satisfactoris, que els ajudin a afrontar el final d’aquest curs amb entusiasme, empenta i il·lusió.

Nois i noies del Plantada, el futur és vostre i està esperant que l’agafeu. Molta sort a tothom!