Distincions a les PAU 2021 i millor nota del Baix Vallès al Plantada.

El Plantada està de celebració. Un any més, els resultats de les PAU han estat un èxit.

Aquest curs , tres de les nostres estudiants de 2 n de batxillerat que s’han presentat a les PAU han obtingut la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat , que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya, que han obtingut , en la fase general, una nota superior o igual a nou punts. Concretament, les alumnes que han estat guardonades amb aquesta distinció han estat l’Abril Espuela, La Mar Garcia i la Judit Lara, amb un 9, un 9,2 i 9,3 respectivament. A més a més, la Judit Lara també ha estat la millor nota de les PAU del Baix Vallès.

Si és veritat que no és el primer any que hem tingut alumnes que han rebut aquesta distinció, aquest any el mèrit té més valor que mai, per la situació que hem hagut de viure en els últims 2 anys. No només hem hagut de lluitar contra la pandèmia fent un ensenyament híbrid, que no és el més adequat per desenvolupar l’aprenentatge en l’alumnat, extremant les mesures de neteja, distanciament, fent classe per sota de 17 graus amb finestres obertes en ple hivern, etc; sinó que també ens van reduir una línia de 2 n de batxillerat, amb la qual cosa en comptes de reduir la ràtio a les aules, com recomanaven les autoritats sanitàries, hem hagut de fer classe amb 35 i 36 alumnes a cada 2 n de batxillerat respectivament. No obstant, la comunitat educativa del Plantada ,famílies, professors i especialment alumnat, ha superat aquests entrebancs amb escreix, treballant i col·laborant conjuntament, sense defallir en cap moment.

Per tot això, em sento enormement orgullosa de tots els nostres alumnes de 2 n de batxillerat. Arribar aquí ja ha estat un èxit i heu de ser conscients del que heu aconseguit i no deixar mai de lluitar pels vostres somnis i fites.

Finalment, com no podria ser d’una altra manera, permeteu-me que m’acomiadi de vosaltres felicitant a les alumnes premiades amb la distinció de les PAU: Abril, Mar i Judit ,MOLTES FELICITATS NOIES!!! US HO MEREIXEU!!!

BONES VACANCES A TOTHOM I FINS AVIAT!