CONVOCATÒRIA DE VAGA DIA 6 DE MARÇ

INFORMACIÓ RELATIVA A LA CONVOCATÒRIA DE VAGA D’ESTUDIANTS DEL DIA 6 DE MARÇ DE 2020:

Després de sol·licitar-la dins del termini establert, s’ha autoritzat a fer vaga als alumnes de potsobligatori (Batxillerat i Cicles Formatius).

Després de la consulta preceptiva al Consell Escolar no s’autoritza des del centre fer vaga als grups de 3r i 4t d’ESO.

Recordem que el dia 6 les classes restaran obertes per als alumnes que vulguin venir ja que és una vaga d’estudiants i no de professors.

Enllaç al document per poder justificar la falta d’assistència: 20200305 Autorització families vaga post

Més informació sobre el protocol de vagues del centre aquí