2n de Batxillerat presenta els seus Treballs de Recerca

Els passats dies 18 i 19 de gener, els alumnes de 2n de Batxillerat van presentar, davant tribunals formats per professors, els resultats de la recerca que han fet durant tot un any. Els temes d’aquests treballs són molt diversos i molts impliquen l’aplicació del que s’ha après durant el Batxillerat en moltes matèries.

Les exposicions aquest curs no han estat obertes al públic, a causa de la situació actual. Un cop se superat els nervis, l’experiència sol ser positiva. Les notes es publicaran en uns dies, però es pot dir que tots els alumnes han fet un pas endavant molt gran en la seva formació. ¡Felicitats!