Ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres el treball que hem desenvolupat dins del marc del projecte eTwinning Stand for Peace! Aquest projecte, realitzat per l’alumnat de 3r d’ESO a l’assignatura d’anglès, ens ha permès col·laborar amb escoles d’altres països europeus, concretament amb l’escola de Montegranaro, a Itàlia, treballant de manera conjunta, innovadora i creativa.
Durant el projecte, l’alumnat ha pogut millorar les seves competències digitals, lingüístiques i interculturals, alhora que ha fomentat valors com el respecte, la cooperació i la curiositat pel món que ens envolta.
Hem participat en activitats compartides i hem creat materials col·laboratius que han enfortit els llaços entre els centres participants. A més, hem après a treballar en equip, a gestionar eines TIC i a valorar la diversitat com a font d’enriquiment personal i col·lectiu.
Gràcies a eTwinning, hem obert les portes de l’aula al món, trencant fronteres i vivint una experiència educativa única.
Estem molt satisfetes amb els resultats obtinguts i us animem a visitar el nostre espai digital per descobrir una mostra del que hem aconseguit plegats!
Enjoy!

