La biblioteca estrena blog!

Ens plau comunicar-vos que la biblioteca de l’INS Verdaguer ja disposa d’un blog propi.

La pàgina, allotjada a la pàgina web del centre (https://agora.xtec.cat/iesverdaguer/categoria/biblioteca/) i integrada a la Xarxa de Blogs i Webs de les Biblioteques Escolars, vol ser un espai d’encontre de la nostra comunitat educativa, amb l’objectiu de divulgar els serveis i activitats que es duen a terme a la nostra biblioteca, així com mantenir-nos informats d’aspectes rellevants del seu catàleg.

Aquest blog neix també amb la intenció de ser una eina que contribueixi al foment de la lectura; és per això que hi trobareu des de treballs i projectes literaris realitzats pels alumnes fins a orientacions sobre hàbits de lectura adreçades a les famílies, passant per recomanacions bibliogràfiques i recursos didàctics.

El blog de la biblioteca és un treball en procés que tot just ara comença a donar les seves passes. Li donem la benvinguda i us convidem a visitar-lo i a colaborar-hi amb les vostres aportacions i suggerències!