La setmana passada a l’AAA vam rebre la visita del Jordan Gaitan, company de 4t d’ESO i exalumne també de l’Aula d’Acollida. El Jordan va venir a saludar-nos i a explicar-nos la seva experiència fa dos anys, especialment en relació al projecte Sincronitza’t que van realitzar amb l’entitat cultural elParlante. En efecte, com que nosaltres ara comencem la mateixa activitat, les profes ens van ensenyar el projecte d’educomunicació del curs 22-23 i el Jordan ens va dir que el que més li va agradar van ser les sortides.
A part de fer-li preguntes sobre el projecte, també li vam preguntar sobre la seva vida personal: de quin país era, quants anys tenia, si li agradava que el gravessin en vídeo, tips per no tenir vergonya davant la càmera, si tenia parella, on es va fer els tatuatges, quant temps fa que va arribar a BCN, etc.
En conclusió, a tothom li va agradar la seva visita i, sobretot, pensarem en els consells que ens va donar sobre la càmera!
Cris Romero
Aula d’Acollida Accelerada





