Un moment del projecte “En Residència”

Aquest any des de l’assignatura Educació Visual i Plàstica a 1r d’ESO s’està fent el projecte artístic “ En Residència” amb l’artista Adrian Schindler.

Aquest artista majoritàriament treballa en el món de la performance. Estem fent entendre als nostres alumnes què és aquesta cosa tant estranya que li diuen Art Contemporani i què és una Performance. Aquest projecte dura tot el curs i acaba al mes de Juny amb una posada en escena que pot tenir forma d’instal·lació, performance, exposició, mural, vídeoart,…de l’activitat artística que han fet els alumnes durant tot el curs.

Ahir la professora d’Educació Visual i Plàstica Míriam Lanzaco va improvisar al pati una petita performance amb els alumnes del projecte que consistia en el següent: els alumnes s’havien d’ajuntar per parelles. Un es posava davant i l’altre al darrere de tal manera que l’alumne del davant transcrivia a la seva llibreta els gestos que li està fent amb el dit sobre l’esquena el company que està darrere.

Ens va passar l’hora volant i els alumnes volien experimentar més!!!!