Hola, som l’Aula d’Acollida Accelerada (AAA) de l’Institut Verdaguer.
El dimecres de la setmana passada vam rebre la visita de la Montse, de la protectora PROGAT, una entitat que es dedica a cuidar i gestionar els gats de carrer i les colònies felines.
Durant la xerrada vam parlar sobre el maltractament animal i la importància de la conscienciació i el respecte cap als animals. També vam reflexionar sobre els zoològics, el captiveri i l’abandonament animal.
A més, vam veure diversos vídeos que mostren que els animals també tenen sentiments, com el d’un elefant i un gos que són amics o el d’un noi que va adoptar un toro i en té cura.
La xerrada ens ha agradat molt i ens ha fet pensar sobre com tractem els animals, la seva protecció i l’explotació animal, així com sobre el fet que, a causa de les accions humanes, alguns animals ja no poden tornar al seu hàbitat natural.
Però no tot va ser negatiu: vam veure que els joves som el futur i podem ser protagonistes d’un canvi cap a una societat més justa i equitativa amb totes les vides.
Aula d’Acollida Accelerada



