Aquesta setmana hem rebut una convidada molt especial: la Sèfora, mare d’una alumna del centre, que ha vingut a fer-nos una xerrada d’economia a l’aula de 2n de Batxillerat.
Durant la xerrada, ens ha explicat de manera clara i professional com funciona una empresa, com s’organitza la documentació, la importància de la comptabilitat. També ens ha parlat de la seva experiència com a dona emprenedora, explicant-nos els reptes i les oportunitats d’emprendre avui en dia.
La xerrada ha estat molt dinàmica i hem pogut fer preguntes i participar, fet que ha fet l’activitat encara més interessant. Hem après i ens ha servit per entendre més bé continguts que treballem a classe.
Volem agrair a la Sèfora el seu temps i la seva disponibilitat per compartirels seus coneixements amb nosaltres.


