4t d’ESO de colònies a El Collell

L’alumnat de 4t d’ESO, acompanyat de les seves tutores, ha passat tres dies a El Collell, una casa de colònies situada a Sant Ferriol (Girona). Aquesta experiència ha estat molt enriquidora, i va oferir a l’alumnat l’oportunitat de gaudir de la natura, compartir moments amb el grup i viure aventures emocionants.

Durant l’estada, han participat en diverses activitats esportives i d’aventura, com escalada, tirolina, quads, tir amb arc per equips, proves d’orientació a la natura i geocaching. Aquestes activitats han fomentat el treball en equip, la superació personal i la connexió amb l’entorn natural.

Per acabar l’experiència de la millor manera, la darrera nit es va celebrar en una discoteca, on l’alumnat va poder gaudir d’un moment lúdic i distès amb els companys i companyes.

Les colònies han estat un èxit, amb una gran valoració tant per part de l’alumnat com del professorat acompanyant. Sens dubte, una experiència per recordar!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut