Projectes 1r d’ ESO: Primera posta de llarg

Després de setmanes de treball i preparació, els alumnes de 1r d’ESO han fet la primera exposició en públic d’un projecte, en aquest cas Paisatge i Relleu.

Durant aquest temps han estat estudiant les unitats del relleu per poder, després, organitzar una volta ciclista per Catalunya. Han calculat les distàncies, han buscat varietat de paisatges, municipis i parcs naturals, entre d’altres per crear una ruta en bicicleta.

També han estudiat com les formes de vida, les indústries, els transports, etc deixen petjada sobre el medi ambient. Així, han treballat, per exemple, l’efecte hivernacle, han estudiat l’accident nuclear deTxernòbil, la contaminació a les ciutats i els malusos de l’aigua.

Finalment han exposat tota la feina feta davant els companys de 2n d’ESO i els han ensenyat els treballs fets.

Felicitem a tots els alumnes per la bona feina i els animem a seguir endavant!